unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Halløj :) - EN ny bruger :D

+4
Linnea
Junie
Clara
Lotte
8 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Halløj :) - EN ny bruger :D Man 22 Dec 2008, 19:30

Lotte

Lotte

Hejsa allesammen - og glædelig jul! santa

Jeg er en pige på 18 år - Jeg har ikke nogen undulat endnu, me søger gerne to unger - Men muligheder er desværre ikke så store hernede på Lolland, jo hos dyrehandlerne, men der vil jeg ikke købe dem!

Eller har jeg en hund - Tulle .. En kat - Laban .. EN kanin - Otto .. - Otto har desværre hudkræft, men lever fint med det,,

Mange hilsner Lotte.

2Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tirs 23 Dec 2008, 02:44

Clara

Clara

Hej Lotte.

Velkommen hertil forummet Smile

Jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for at være medlem. Her kan du spørge om alt .Der er næsten altid nogen der kan give et svar med et godt råd. Jeg sidder tit og bare følger med i de andres indlæg og lærer derved en masse Very Happy

Sikke mange dyr du har!

Det bliver spændende når du får dine undulater!

Glæder mig til at høre om dem Laughing

Glædelig jul også til dig santa

Hilsen Clara Laughing

3Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tirs 23 Dec 2008, 16:11

Junie

Junie
Admin

Hej Lotte.

Jeg vil da også lige ønske dig velkommen!

Det bliver spændende at høre når du får dine undulater Smile

En rigtig glædelig jul til dig og dine dyr santa

Hilsen Junie

http://www.unduforum.com

4Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tirs 23 Dec 2008, 17:39

Lotte

Lotte

Hvor er I bare super søde..

Det virker også som et rigtig godt forum - og glæder mig til at dele min glæde med jer, når jeg får min små pipper Smile

5Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tirs 23 Dec 2008, 17:54

Linnea

Linnea

Hej Lotte Very Happy .

Et stort velkommen til dig!

Det så herligt at her er så mange søde folk her i forummet, og godt at der kommer flere Laughing
Du vil helt sikkert blive glad for at medlem i forummet!

Du har da mange dyr!
Synd for din kanin Otto, men det er godt at han har det godt alligevel.

Jeg har selv to dejlige pippere der hedder Kurt og Barbie, og så en skildpadde der hedder Paddis. Wink

Vi glæder os til at hører mere om dig og dine nye undulater I love you

Mange hilsner fra Linnea.

- GLÆDELIG JUL santa

6Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tirs 23 Dec 2008, 18:42

Lotte

Lotte

Mange tak - Ja, det er herligt at der er mange søde mennesker et sted Smile

7Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tors 25 Dec 2008, 18:15

Lisa

Lisa

Hejsa Lotte.

Jeg vil da også lige ønske dig velkommen Smile

Piphilsen Lisa Laughing

8Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tors 25 Dec 2008, 19:57

andreaogbenjamin

andreaogbenjamin

Hej Lotte

Velkommen til. Vi glæder os til at følge med i dine kommende undulater. Hvis du har mulighed for at komme til sjælland og hente skulle det vel nok være muligt at finde en god opdrætter evt herinde... Ellers prøv undulatsiderne.dk.

Hilsen Camilla og Morten

9Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Tors 25 Dec 2008, 23:10

Undumor

Undumor

Hej Lotte

Velkommen til! Smile
Jeg håber du er heldig og finder en sød og dejlig undulatunge snart.

Hilsen Anne.

http://www.undulatliv.dk

10Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Fre 26 Dec 2008, 15:23

Lotte

Lotte

Mange tak allesammen - Sikke da en velkomst!

Håber også at finde en lille unge, som vil med´mig hjem Smile

11Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Hej Lør 27 Dec 2008, 23:56

TrineK

Ville også lige sige velkommen Smile

12Halløj :) - EN ny bruger :D Empty Sv: Halløj :) - EN ny bruger :D Man 29 Dec 2008, 04:08

Lotte

Lotte

Mange mange tak Smile

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum