unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Tæmning af engelske undulater!

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Tæmning af engelske undulater! Empty Tæmning af engelske undulater! Fre 28 Mar 2008, 13:35

Elizabeth

Elizabeth

Hej alle.

Kan det passe, at engelske undulater er lettere at tæmme end almindelige undulater?

Hilsen Elizabeth

2Tæmning af engelske undulater! Empty Sv: Tæmning af engelske undulater! Fre 04 Apr 2008, 18:16

Marie


Gæst

Hej Elizabeth.

Jeg ved ikke om engelske undulater er lettere at tæmme. Men jeg kan godt forestille mig det,da de jo som regel er mere rolige.

Jeg ved så bare ikke om de er mere fortrolige af den grund.

Jeg tror at det kommer meget an på den enkelte fugl og nok også hvordan den er opdrættet. Altså om den har haft kontakt til mennesker lige fra den blev født.

Hilsen Marie.

3Tæmning af engelske undulater! Empty Sv: Tæmning af engelske undulater! Fre 04 Apr 2008, 19:40

Clara

Clara

Hej.

Jeg vil også mene at det kommer an på fuglen. Ikke så meget om det er en engelsk eller almindelig undulat,men mere om den fra starter er meget sky eller rimelig tillidsfuld.

Clara Smile

4Tæmning af engelske undulater! Empty Sv: Tæmning af engelske undulater! Ons 11 Jun 2008, 17:56

Bella

Bella

Hejsa !

Jeg vil nu ikke sige, at der er nogle undulater der på dén måde er nemmere, at tæmme end andre.
Selvfølgelig er nogle undulater nemmere, at tæmme hvis de er behandlet godt fra hvor de kommer, hvor det er jo sværer hvis de kommer fra en eller anden dyrehandel, hvor de måske er blevet behandlet rigtig dårligt! Der er også nogle undulater som nærmest er født tamme. Sådan er det lidt med min Lilo, hun er bare rolig (:

»Mie.

http://www.mig-og-mine-undulater.webbyen.dk/

5Tæmning af engelske undulater! Empty .. Lør 13 Sep 2008, 17:39

hej.


Gæst

ja engelske undulater er nemmere at tæmme end almindelige Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum