unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hej alle :-)

+2
Elizabeth
shanti
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hej alle :-) Empty Hej alle :-) Ons 18 Feb 2009, 11:03

shanti



Hej alle jeg vil også lige præsenter migselv.

Jeg hedder Kristine og har i øjeblikket en undulat Freddy, som lige har misted sin bedste ven Smukke. Så vi er på udkik efter en måske to nye bedste venner.
Jeg har haft undulater hele mit liv, mest en eller to af gangen har dog været op på tre et par gange (har adopteret et par uønskede undulater fra nogle venner). Mest drenge, de piger kan være nogle være nogle Wink Jeg der mange minder og dejlige øjeblikke med disse skønne fugle. Tænk at man kan blive så bidt af undulater at da jeg flyttede hjemmefra gik der ikke en gang to måneder, så var jeg ved at blive skør fordi der ikke var undulatskvider. Så jeg måtte skynde mig ud og anskaffe mig en undulat LOL Jeg elsker de små fugle Very Happy

Jeg glæder mig til at være aktiv her på forumet og høre mere om jeres dejlige fugle Very Happy

Mange hilsner
Kristine

2Hej alle :-) Empty Sv: Hej alle :-) Ons 18 Feb 2009, 12:54

Elizabeth

Elizabeth

Hej Kristine.

Velkommen her til forummet Smile

Jeg håber du bliver glad for at være medlem! Herinde er vi i hvert fald allesammen helt fugletossede Very Happy

Hvor lyder det godt at lille Freddy snart skal have en lille ven eller to.Det bliver spændende at høre om dem.

Hilsen Elizabeth Smile

3Hej alle :-) Empty Sv: Hej alle :-) Ons 18 Feb 2009, 20:59

Clara

Clara

Hej Kristine.

Velkommen også fra mig Very Happy

Jeg har to hanundulater.De er de bedste venner og leger sammen hele dagen lang!

Held og lykke med den/de nye venner til den lille Freddy Smile

Hilsen Clara Very Happy

4Hej alle :-) Empty Sv: Hej alle :-) Tors 19 Feb 2009, 00:54

Kirsten F

Kirsten F

Hej Kristine

Jeg vil også ønske dig velkommen herinde.. Det er et dejligt forum med søde mennesker og der er altid råd og hjælp at hente. Jeg håber du bliver glad for at være her Smile

Det var trist med Smukke - jeg krydser fingre for at du snart finder en sød ny legekammerat til din Freddy, så han ikke skal sidde alene for længe.

Knus, Kirsten

http://fugleparadiset.dk

5Hej alle :-) Empty Sv: Hej alle :-) Tors 19 Feb 2009, 21:52

Linnea

Linnea

Hej Kristine.

Et stort velkommen til dig!
Håber du for glæde af forummet! Very Happy
Vi glæder os til at hører mere om hvordan det går med dig, og din lille Freddy + når din Freddy for sig en eller to nye venner. Smile
Held og lykke med det!

Hilsner fra Linnea.

6Hej alle :-) Empty Sv: Hej alle :-) Fre 20 Feb 2009, 18:43

Undumor

Undumor

Hej Kristine

Et velkommen skal du have også fra mig Smile

Har du tænkt at skaffe en ven til din Freddy fra en opdrætter, eller har du tænkt noget over det?
Glæder mig til at høre mere!

Hilsen Anne.

http://www.undulatliv.dk

7Hej alle :-) Empty Sv: Hej alle :-) Man 23 Feb 2009, 11:07

shanti



Tusind tak for den varme velkomst Very Happy Ja jeg glæder mig til at være en del af dette forum og lære jer alle og jeres undulater at kende Very Happy

Jo Anne jeg er ved at undersøge muligheden for at få et par venner til Freddy Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum