unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Unduforums 1 års fødselsdag:-)

+6
Clara
Wiebke
Lotte
Kirsten F
Undumor
Junie
10 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tirs 17 Mar 2009, 21:38

Junie

Junie
Admin

Kære alle medlemmer!

Idag har Unduforum 1 års fødselsdag Very Happy

Det har været et meget spændende år, synes jeg, med en masse dejlige medlemmer og søde, sjove, lærerige og til tider desværre triste indlæg.

Jeg er meget glad for alle de medlemmer, der hele tiden står parate til at hjælpe hinanden med gode råd.

Jeg er også meget glad for alle de dejlige historier om de skønne pippere som vi her på forummet får lov til at følge med i.

Tusind tak for det første år, det har på alle måder været spændende, dejligt og lærerigt. Uden alle jer søde medlemmer, ville dette forum slet ikke kunne eksistere. Derfor siger jeg tusind tak for at I er med til at gøre dette forum til hvad det er Smile

Hilsen Junie.

http://www.unduforum.com

2Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tirs 17 Mar 2009, 22:28

Undumor

Undumor

Hej Junie

Tillykke med ett-års dagen! Very Happy

Det er et dejlig forum du har lavet, og det er altid hyggeligt at kigge herind.

Tak fordi du har lavet dette forum!

Hilsen Anne.

http://www.undulatliv.dk

3Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tirs 17 Mar 2009, 23:36

Kirsten F

Kirsten F

Unduforums 1 års fødselsdag:-) 0004_w10
HIP HIP HURRAAAAA

Hjertelig tillykke med Unduforum's 1 års fødselsdag


Unduforums 1 års fødselsdag:-) Pb210011


Kære Junie og alle medlemmer

Jeg vil sige STORT tillykke med 1 års dagen i dag, og tillykke og TAK til dig Junie fordi du har formået at lave et rigtig dejligt forum hvor der er hyggeligt at være.

Tak til alle medlemmerne for den rare tone her altid er og for i fællesskab at have lavet et forum hvor vi kan være fælles om vores kærlighed til og interesse for de små undulater.

Jeg håber at Unduforum vil vokse mere og mere, men aldrig miste den hyggelige atmosfære her er.

Tak for et dejligt og lærerigt forum alle cheers

Knus, Kirsten
Unduforums 1 års fødselsdag:-) 0005_w10



Sidst rettet af Kirsten F Ons 18 Mar 2009, 12:54, rettet 1 gang

http://fugleparadiset.dk

4Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Ons 18 Mar 2009, 01:38

Lotte

Lotte

TILLYKKE med det første år Smile

5Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Ons 18 Mar 2009, 13:14

Wiebke

Wiebke

Tillykke med 1-års-dagen og et stort tak Junie,
for det her hyggelige sted at mødes omkring en fælles hobby!

Tak også til alle andre for jeres altid søde og hjælpsomme indlæg.

Det er bare så godt at kunne dele alle undulat-erfaringer med jer Very Happy

Knus fra Wiebke

6Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Ons 18 Mar 2009, 19:43

Clara

Clara

Tillykke med Unduforums 1 års fødselsdag Very Happy

Det er bare SÅ hyggeligt at være medlem herinde, og jeg synes altid alle er så søde til at give gode råd.

Det er også dejligt, at der findes et sted som dette, hvor man har mulighed til, at følge med i andres fugles liv Smile

Hurraaaaa!!!!

Hilsen Clara Smile

7Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tors 19 Mar 2009, 00:43

Elizabeth

Elizabeth

Hej alle.

Tillykke med unduforums 1 års fødselsdag Very Happy

Hvor er det vildt, at der allerede er gået et år!

Hilsen Elizabeth Smile

8Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tors 19 Mar 2009, 20:59

Lisa

Lisa

Hejsa alle Very Happy

Jamen tillykke med 1 års dagen! Tænkt at der allerede er gået et år!!!

Det er så dejligt med dette forum. Bliv endelig ved Very Happy

Piphilsen Lisa Smile

9Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Fre 20 Mar 2009, 11:08

Tina

Tina

Hej

Kan da kun tilslutte mig at det er et dejligt sted Exclamation

Og tak og tillykke!!!

Knus
Julie

10Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tors 02 Apr 2009, 12:43

Linnea

Linnea

- Hovsa. Havde da slet ikke set det her indlæg?

Nå, bedre sent end aldrig..

Et hjerteligt tillykke med 1 års dagen!

Her er altid SÅ hyggeligt, og alle medlemmerne står altid klar til at hjælpe hvis der er nået.

Det er dejligt det her forum findes, og det er sjovt og lærerigt at følge med i de andres historier.

Og på de mere triste og sørgelige dage, kan man altid finde en trøst her.

Vi medlemmer har været igennem en del på det år.

Tabet af flere skønne undulater som altid vil blive savnet, men også tilføjelse af nye dejlige undulater som liver hverdagen op, med deres glade væsen.

Men i så fald, tak til Junie, fordi hun har givet os dette dejlige forum! Og tak til medlemmerne, fordi de er med til at gøre forummet til et godt sted!

Hurra, hurra, HURRAAA !

Unduforums 1 års fødselsdag:-) Unduforum
Unduforums 1 års fødselsdag:-) W817

11Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tors 02 Apr 2009, 12:48

Linnea

Linnea

Hmm.. På min skærm kan man ikke se hele billedet?
Så til andre der oplever det samme, kan det lige siges at på billedet står der:

"Tillykke med Unduforum's 1 års dag!
Tak for et hyggeligt og lærerigt år!"

Wink

12Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tors 02 Apr 2009, 13:17

Junie

Junie
Admin

Hej alle I søde medlemmer Smile

Tusind tak for alle lykønskningerne Very Happy

Der jo alle jer, der gør det til sådan et hyggeligt sted at være Very Happy

Hilsen Junie.

http://www.unduforum.com

13Unduforums 1 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 1 års fødselsdag:-) Tors 02 Apr 2009, 13:19

Tina

Tina

HEj

Hvad siger i til at benytte anledningen til at mødes? Så kan vi mødes på en cafe og drikke kaffe og spise fodselsdagskage, og hvis det er varmt kan vi sidde i solen sunny

Jeg vil foreslå torsdag og fredag i uge 16: 16+17 april, eller torsdag og freda i uge 17; 23+24 april. Jeg forestiller mig det skal være eftermiddag eller aften. Og at det bliver her i Købnhavn.

Ville være SÅ hyggeligt at nørde undulater sammen cheers

Knus
Julie - som i virkeligheden hedder Tina men fik rodet rundt da jeg meldte mig ind... Rolling Eyes Kan du mon ændre det Junie??

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum