Hej lotte.
Ja, problemet opstår når medlemmer sætter billeder direkt ind i indlægget. Fra nogle computere vises kun halve billeder eller billederne er meget længe om at komme frem. Jeg har oplevet det fra nogle offentlige computere,men dog aldrig hjemmefra.
Hvis man går ud af indlægget og klikker ind igen eller evt bare klikker på opdatering,kommer billedet for det meste frem igen.
Men det allerbedste er at medlemmerne indsætter billeder ind i deres galleri og derfra kopiere billedet eller evt beder mig om at indsætte.
Der ligger et program på " host an image" som ikke skal være der. Det er ikke hos alle, men flere af medlemmerne møder dette program. Jeg har gjort alt for at fjerne det, men da mange allerede har sat billeder direkte ind i indlægget ved at bruge dette program, vil jeg kun kunne fjerne programmet ved at slette flere billeder og det synes jeg er synd.
Jeg vil derfor endnu engang opfordre alle til at indsætte billeder i galleriet og kopiere derfra, så skulle dette problem kunne undgås.
Jeg overvejede helt at fjerne muligheden for at indsætte billeder,men da det så vil betyde at vi heller ikke kan bruge galleriet synes jeg ikke det vil være det værd.
Hvis du støder på andre problemer må du endelig bare skrive det her
Hilsen Junie.