unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Mine 2 nye unger Emil og Ronja

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Mine 2 nye unger Emil og Ronja Empty Mine 2 nye unger Emil og Ronja Søn 12 Apr 2009, 22:29

T-fugl

T-fugl

Hej, sidste uge hentede jeg lille Emil, og idag lille Ronja.

Det gik rigtigt godt med Emil en af dagene, han spiste af min hånd og sad stille hos mig, men ca. 1 dag efter når jeg tog ham op, begyndte han at bide, og det gør han stadigt. Er det normalt? eller er der noget jeg kan gøre?

Hilsen Thomas

2Mine 2 nye unger Emil og Ronja Empty Sv: Mine 2 nye unger Emil og Ronja Man 13 Apr 2009, 19:48

Lisa

Lisa

Hejsa Thomas.

Tillykke med dine to nye fugle Smile

Hvor er det nogle søde navne du har fundet til dem I love you

Når du siger " tager ham op" mener du så at du holder rundt om ham?

Fugle kan ikke lige at blive holdt om, så hvis det er det du gør, er det meget naturligt, at han bider fra sig. Han vil jo gerne slippe væk.

At han ikke gjorde det den første dag er også megt normalt. Han følte sig endnu ikke så hjemme og var måske lidt mere afventende. Jeg har tit oplevet at undulater bliver mere vilde efter et par dage i deres nye hjem.

Hvis han helt uopfordret bider dig, er det bedste du kan gøre at ignorere det. Hvis han ikke får nogen respons, vil han hurtigt holde op med det.

Der er jo så også den mulighed at han i virkeligheden er en pige. Og så er der knap så meget at gøre ved det. Men stadig ignorer det, det vil minimere bidelysten Smile

Piphilsen Lisa Very Happy

3Mine 2 nye unger Emil og Ronja Empty Sv: Mine 2 nye unger Emil og Ronja Man 13 Apr 2009, 20:02

T-fugl

T-fugl

Mange Tak, det var mig en stor hjælp!Very Happy

Det er netop lige det jeg gør når jeg tager ham ud af buret, jeg tager om ham. Jeg tænkte nok at de ikke er så vilde med at blive holdt om Embarassed

Er det ikke korrekt hvis jeg stille har hånden inde hos dem flere gange dagligt, også venter til de bliver fortrolige med hånden, også derefter fører hånden ud af buret?

Hilsen Thomas

4Mine 2 nye unger Emil og Ronja Empty Sv: Mine 2 nye unger Emil og Ronja Ons 22 Apr 2009, 16:55

Johnni Gade

Johnni Gade

Jo det er helt rigtigt^^ Bare husk at det altid skal være på deres præmisser. De skal ikke tvinges Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum