unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Tæmning af lille ny undulat. Hvordan?

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Tæmning af lille ny undulat. Hvordan? Empty Tæmning af lille ny undulat. Hvordan? Tirs 21 Jul 2009, 14:39

Sahara

Sahara

Hej alle sammen, jeg har lige nogle spørgsmål angående tæmning af min undulat (:

Lige efter jeg havde fået den, satte jeg den ind i dens bur, hvor den lod mig nusse dens mave, som vente ud mod mig, hvilket min fars undulater ikke ville bryde sig om og flyve væk. Det var lidt underligt, selvfølgelig på den gode måde. Derefter prøvede jeg lige så stille at sætte hånden ind til den og fik den op på fingeren. Jeg kunne simpelthen sidde med den på fingeren og ae den, uden at den fløj væk eller virkede bange. Den er købt i en dyrehandel, så jeg tænkte at den ville være vild, men når jeg flytter rundt på pindende eller aer den, så sidder den bare stille og kigger.

Efter at jeg havde fået den op på fingeren en gang, lod jeg den være, så den lige kunne se tingene an.

Nu kommer så mit spørgsmål: Eftersom jeg næsyten lige har fået den, ved jeg ikke helt hvordan den er endnu, men hvordan kan jeg gøre den endnu mere tam, end den allerede virker som om den er? Jeg har hørt man skal begynde at gøre den tam med det samme, så det hænger ved. Jeg sidder og snakker med den og nusser den på hoved, kan også godt få den op på fingeren, men den kan godt finde på at bide mig, når jeg prøver at få den op. Jeg vil gerne have den RIGTIG tam, såden at jeg kan have den ude af buret og sidder på hoved/skulder osv. Hvordan gør jeg?

Håber nogen vil svare (:
Knus Sahara

BassePiphans

BassePiphans

Hejsa,
jeg tror bare du skal blive ved med at gøre det du gør Very Happy
Altså at tage den ud hver dag, nusse med den og sådan.
Sådan har jeg hvert fald fået mine undulater tamme, og de flyver både hen på mit hoved og på min skulder og sidder.
Og så kan du give den godbider fra hånden. Dyr elsker jo altid dem der giver dem mad, hehe. Very Happy

Held og lykke Laughing

Knus.

rasmusholm2

rasmusholm2

jeg fik undulater da de alle var 8 måneder gamle den ene kan sidde på min finger og på min skulder det tog mig to dage at gøre Smile

Sahara

Sahara

Hey Rasmaus, hvordan bar du dig ad med det? (:
Det er jo fantastisk :b

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum