unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Olivia-Maria hedder jeg

+2
Lisa
Undumor
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Olivia-Maria hedder jeg Empty Olivia-Maria hedder jeg Tirs 28 Jul 2009, 00:21

Gæst


Gæst

... og er den lykkelige indehaver af en hel flok smukke undulater Very Happy

Jeg er 32 år, og bosat her i Dk, nærmere betegnet Herning Very Happy (Er oprindeligt fra Færøerne)

Har selv et fora på nettet, dog ikke med dyr (fugle) som tema - men en side for forældre/kommende forældre Very Happy

Har nydt mine fugle MEGET siden jeg anskaffede mig dem - kan slet ikke undvære mine fugle nu I love you

Har ikke lige billeder af dem alle her - men håber det er ok Embarassed

2Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Tirs 28 Jul 2009, 00:28

Undumor

Undumor

Hej, Olivia-Maria

Jeg vil da lige byde dig velkommen her!

Jeg har det lige som dig - jeg nyder også min flok undulater, de er ikke til at undvære... gad vide hvad jeg lavede før jeg fik undulater. Smile

Hvor stor er din flok? Og lader du dem yngle?

Vh, Anne. Smile

http://www.undulatliv.dk

3Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Tirs 28 Jul 2009, 00:30

Gæst


Gæst

Jeg har 8 smukke smukke undulater (og min søn har 3 på hans værelse) Very Happy I love you

Og ja, jeg satte redekasser op, da jeg så at hunnerne var brune over næbbet, og de lavede "pind-gymnastik" Laughing

Og i dag, har den ene hun sørme lagt (indtil videre) 2 små æg alien

4Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Ons 05 Aug 2009, 21:49

Lisa

Lisa

Hejsa Olivia-Maria Very Happy

Velkommen hertil forummet!

Jeg har selv en lille flok i voliere og har ladet dem yngle et par gange. Det er en meget stor oplevelse,synes jeg!

Held og lykke med ynglen Very Happy

Piphilsen Lisa Smile

5Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Søn 09 Aug 2009, 19:55

Kirsten F

Kirsten F

Hej Olivia-Maria

Også velkommen fra mig Smile

Jeg håber du bliver glad for at være her

Knus, Kirsten

http://fugleparadiset.dk

6Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Man 17 Aug 2009, 23:54

Tina

Tina

Hej
- og velkommen til.

Jeg har også en lille flok på 5 fugle og pt. 2 ferieundulater så der er masser af pippen og pludren og alt hvad der nu følger med.

Hvordan går det med æggene? Very Happy Åh spændende!!!

Knus
Tina

7Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Lør 22 Aug 2009, 11:57

Linnea

Linnea

Hej Olivia-Maria.

Velkommen til forummet! Håber du bliver glad for at være medlem her. Very Happy

Ja, når man først er startet med at have fugle ligger de i ens hjerte for altid. I love you Jeg kan heller ikke forestille mig hvordan det er ikke at have undulater nu!
De bliver sådan en stor del af ens hverdag, og kan altid bringe et smil frem på ens læber, ligesom, at de er lige så stor årsag til bekymringer. Laughing

Jeg glæder mig til at høre mere om dig og dine undulater. Smile

Hvor er det bare spændende at du skal til at yngle med dine undulater! Hvordan går det nu?

Held og lykke med ynglen.

Knus, Linnea.

8Olivia-Maria hedder jeg Empty Sv: Olivia-Maria hedder jeg Ons 26 Aug 2009, 12:04

Junie

Junie
Admin

Hej Olivia-Maria.

Jeg vil da og lige ønske dig og din undlatflok velkommen herinde på forummet Very Happy

Hilsen Junie.

http://www.unduforum.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum