unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

ny her på forumet

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1ny her på forumet Empty ny her på forumet Søn 11 Okt 2009, 20:25

carolyn



Hej,
jeg hedder Carolyn og har 2 flotte engelske undulater, som jeg vil prøve at parre op her i slutningen af november.
Begge mine undulater er begge dejlige tamme og kommer dagligt ud og er lige til at tage ind, når de skal det :-) så ingen problemer der.
jeg har i mine yngre dage haft et par undulater og har nu selv børn som er super glade for dem vi har, så derfor vil en gang bebser ikke være af vejen, så hvis I kan give mig nogle gode råd, vil jeg blive super glad :-)
jeg håber fremover at kunne følge med herinde samt få en masse erfaring Very Happy
ud over mine engelske undulater har vi også avl af dværgvædder samt dværgvædder fuchs kaniner i forskellige farver, så man kan sige vil elsker dyr lige fra undulater til klaniner mv. så hvis I kan hjælpe mig med mine fugle og i evt, skulle have spørgsmål inde for kaniner vil jeg meget gerne hjælpe Very Happy
Hilsen Carolyn

2ny her på forumet Empty Sv: ny her på forumet Ons 14 Okt 2009, 01:23

Junie

Junie
Admin

Hej Carolyn.

Velkommen hertil forummet!

Jeg håber du bliver glad for at være medlem Smile

Hvor er det spændende at du vil lade dine undulater yngle. Hvis du laver et indlæg under " Ynglende undulater" er jeg sikker på at du vil få en masse gode råd!

Jeg glæder mig til at følge med Smile

Hilsen Junie.

http://www.unduforum.com

3ny her på forumet Empty Sv: ny her på forumet Ons 14 Okt 2009, 01:33

Elizabeth

Elizabeth

Hej Carolyn.

Jeg vil da også lige ønske dig velkommen!!!

Hvor bliver det dog spændende når dine pippere skal yngle Smile

Jeg ved der er flere herinde der har kaniner, og der har også været indlæg om det. Det er så spændende, når medlemmerne har flere dyr, synes jeg Very Happy

Hilsen Elizabeth Smile

4ny her på forumet Empty takker Ons 14 Okt 2009, 19:08

carolyn



jamen jeg glæder mig også og vil følge med herinde, så jeg kan få noget erfaring og hjælp til mine pipper :-)

5ny her på forumet Empty Sv: ny her på forumet Søn 10 Jan 2010, 19:05

nicsna



'
lol!

6ny her på forumet Empty Sv: ny her på forumet Man 15 Feb 2010, 01:26

Tina

Tina

Hej

Velkommen herinde Very Happy

Knus
Tina

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum