unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Pluto og mig

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Pluto og mig Empty Pluto og mig Lør 20 Feb 2010, 12:23

idzen



Hej

Jeg har et lille problem med at tæmme Pluto, en han på ca. 12 uger.
Jeg ved godt jeg skal have tålmodighed - jeg købte ham for to dage siden så han har allerede gjordt fremskridt ved at ville spise den hirse jeg holder hen til ham, men i dag var jeg nødt til at hapse ham for at fjerne lidt eskrementer fra halen - han sidder meget lodret når han sover, så han kan ikke undgå at ramme sig selv en gang i mellem.

Men jeg er bange for jeg ødelagde den lille smule tillid han havde til mig (og så gør min finger i øvrigt ondt Wink )
Jeg ved godt jeg skal være rolig og forsøge at få ham håndtam - men har bare læst så mange forskellige måder at gøre det på så jeg er lidt i vildrede med hvordan jeg helt præcist skal gøre.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg føler faktisk en lille smule som en bandit og samtidig i vildrede

MVH Ida (og Pluto)

2Pluto og mig Empty Sv: Pluto og mig Tirs 23 Feb 2010, 00:13

Junie

Junie
Admin

Hej Ida.

Du skal endelig ikke hapse ham! Måske er han blevet lidt mistroisk nu, men det går over hvis du ikke hapser ham igen.

Lad ham bare være lidt beskidt, det skal han nok selv fjerne Smile

Fortsæt bare som du har gjort, så skal han nok snart genvinde tilliden Very Happy

Hilsen Junie Smile

http://www.unduforum.com

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum