unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Unduforums 2 års fødselsdag:-)

+3
Tanja
Elizabeth
Junie
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty Unduforums 2 års fødselsdag:-) Søn 21 Mar 2010, 21:12

Junie

Junie
Admin

Hej alle medlemmer.

Her i marts er det Unduforums 2 års fødselsdag Very Happy

Det har været 2 spændende år med en masse dejlige medlemmer, der har delt deres glæde, sorger og bekymringer for deres små pippere rundt omkring i stuerne.

Forummet vokser hele tiden og vi nærmer os de første 100 medlemmer!

Det er alle jer, der holder det igang. Det er en stor glæde for mig, at se hvor mange der hele tiden er parate til at hjælpe og svare på alle mulige spørgsmål, der måtte komme når man har undulater.

Tusind tak til jer alle Smile

Fødselsdagshilsen fra Junie Very Happy

http://www.unduforum.com

2Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 2 års fødselsdag:-) Tirs 23 Mar 2010, 02:43

Elizabeth

Elizabeth

Hej Very Happy

Et stort tillykke med Unduforums 2 års fødselsdag Very Happy

Det er så rart at være her, og man får altid så gode svar fra alle de søde medlemmer Smile

Hilsen Elizabeth Smile

3Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 2 års fødselsdag:-) Tirs 23 Mar 2010, 11:28

Tanja



Hej Junie,

også et stort tillykke fra mig ... det er et dejligt forum, du har, så der er ikke noget at sige til, at det vokser Very Happy

TILLYKKE cheers

Kh Tanja

4Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty tillykke Tirs 23 Mar 2010, 11:59

jannie pedersen

jannie pedersen

hej.også tillykke fra mig.jeg har fåde meget hjælp her inde fra.det er degligt når man få det.mvh. cheers Smile

5Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty undulatforum 2 års fødselsdag Tirs 23 Mar 2010, 16:40

Ena

Ena

Kære JUNIE

jA, DET VAR EN FIN IDE DU FIK FOR 2 ÅR SIDEN,TILYKKE TIL DIG
OG ALE OS ANDRE.
TAK FOR MANGE GODE SVAR OG PRAGTFULDE BILEDER AF ALE DE SMÅ SKØNHEDER

Mangekærlige fuglehilsner fra Ena

6Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 2 års fødselsdag:-) Ons 24 Mar 2010, 00:49

Kirsten F

Kirsten F

Hej Junie

Hold da op - er der allerede gået endnu et år Shocked

Jeg vil også sige STORT tillykke med 2 års dagen - det er simpelthen så dejligt et forum du har lavet Junie, og det var aldrig gået uden dig og alle jer søde medlemmer der altid står parat med råd og vejledning..

Tak alle sammen fordi I er med til at gøre Unduforum til det det er I love you
Jeg glæder mig over at være med herinde og ser frem til at følge jer og jeres undulater i mange år fremover cheers

Knus Kirsten

http://fugleparadiset.dk

7Unduforums 2 års fødselsdag:-) Empty Sv: Unduforums 2 års fødselsdag:-) Tors 25 Mar 2010, 02:54

Lisa

Lisa

Hejsa Smile

Tillykke med Unduforums 2 års fødselsdag Very Happy

Det er et så dejligt og hyggeligt forum, tak for det Very Happy

Piphilsen Lisa Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum