unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Lulu og mor siger hej :D

+2
Junie
Karo
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Lulu og mor siger hej :D Empty Lulu og mor siger hej :D Tors 14 Okt 2010, 19:43

Karo

Karo

Hej allesammen

Jeg har det sidste stykke tid fulgt med fra sidelinien og sikke et dejligt forum! Det er skønt at se alle jeres flotte fugle, læse historier og få gode råd.

Jeg har haft undulater da jeg var barn og har altid haft lyst til at få nogle igen, når det rette tidspunkt kom. Og det gjorde det så her for 3 uger siden Smile

De sidste måneder har jeg søgt efter en opdrætter, da jeg gerne ville have en unge som kom fra et godt hjem og var vant til hænder. Har ikke været så glad for tanken om at købe en undulat hos en dyrehandler, da jeg synes at de ofte bliver holdt under dårlige forhold. Desuden ved man jo ikke hvor de kommer fra og hvad de har været udsat for.

Alligevel kørte jeg ud til flere forskellige dyrehandlere i området og hos en bestemt forhandler synes jeg at forholdene var rigtig gode + at servicen var i top. Jeg brugte en halv time på at iagttage de små fjerbolde og var sikker på at Lulu skulle med mig hjem. Hun var den mindste i flokken og sad og passede sig selv, pudsede sine fjer, spiste lidt, og virkede sund og rask. Nogle af de andre fugle var lidt skrappe overfor hende, men hun var rolig og flyttede sig bare i stedet for at hidse sig op. Da dyrehandleren tog hende ud af buret sagde hun "Den skal du nok blive glad for, for den bider slet ikke". Og hun havde ret Very Happy Tror faktisk ikke at hun kan finde ud af at bide hehe

Jeg har nu haft Lulu i 3 uger og alt går bare super godt! Allerede efter 2 dage, lærte hun at sidde på min finger og fik så lov til at komme ud og flyve. Hun er ude fra jeg kommer hjem omkring kl 16, til vi går i seng.

Som I kan høre, så tror jeg at hun er en pige. Synes at hun opfører sig sådan, men hvem ved.... Jeg må hellere poste et indlæg og høre nogle af eksperterne på området Smile

Det blev godt nok en lang smøre, men ja, det er så historien om Lulu Smile

Lulu og mor siger hej :D Dsc03310

Lulu og mor siger hej :D Dsc03311

Lulu og mor siger hej :D Dsc03314

2Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Fre 15 Okt 2010, 02:17

Junie

Junie
Admin

Hej Karo

Velkommen her til forummet Smile

Hvor lyder Lulu bare som en skøn lille fugl I love you Det er nogle meget dejlige og søde billeder du har sat ind Smile

Ja, man råder jo altid til at købe unger hos private opdrættere, men der findes heldigvis stadig gode dyrehandlere hvor forholdene er i orden.

Ang. køn, varietet og alder, har jeg svaret dig i dit andet indlæg.

Hilsen Junie.

http://www.unduforum.com

3Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Fre 15 Okt 2010, 02:41

Karo

Karo

Hej Junie

Tak for den søde velkomst Smile

Ja hun er super skøn og vi har det så hyggeligt!
Jeg har været inde og se dine billeder og sikke en fantastisk flok du har! I love you

Hilsen Karo & Lulu

4Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Søn 17 Okt 2010, 22:17

Lisa

Lisa

Hejsa Karo Smile

Velkommen til dig og smukke Lulu Smile

Piphilsen Lisa Very Happy

5Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Man 18 Okt 2010, 08:35

Kirsten F

Kirsten F

Hej Karo

Også hjertelig velkommen fra mig. Skønne billeder du har sat ind og hvor er Lulu bare smuk og kær at se på.. Og dejlig legeplads Smile

Jeg håber du bliver glad for at være her Smile

Vh Kirsten

http://fugleparadiset.dk

6Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Man 18 Okt 2010, 18:34

Karo

Karo

Tak til jer begge to Smile

Synes også at Lulu er super smuk og rigtig kær... Ved ikke hvordan jeg har kunne leve uden undulater i så mange år...! Er så glad for ham Smile

Og mht. legepladsen, så er det bare et kæmpe hit! Han bor der nærmest og tilbringer mere tid der end i sit bur hehe flower

7Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Tors 21 Okt 2010, 01:11

Elizabeth

Elizabeth

Hej Karo og Lulu Smile

Velkommen til forummet Smile

Super gode billeder og en meget smuk lille fugl I love you

Hilsen Elizabeth Smile

8Lulu og mor siger hej :D Empty Sv: Lulu og mor siger hej :D Tirs 26 Okt 2010, 18:04

bessie

bessie

skøn og dejlig lille fugl sunny som ligner vores 2 skygge vinger cheers

http://www.bobse.dk

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» fnug siger hej..

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum