unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

lile Bølle

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1lile Bølle Empty lile Bølle Man 21 Mar 2011, 00:26

Ena

Ena

Hej allesammen

Min lille Bølle som jeg har haft en måned i dag han er vel ca.2 en halvmåned gammel,han er stille og rolig,i starten var der ingen problemer med at han ville sidde på fingeren og han er i k k e bange,kan sagtens stikke både finger og hånd ind og han er rolig,men når jeg nu sætter fingeren helt hen til ham er han begyndt at ville bide har gjort det et stykke tid,har prøvet at lokke ham på fingeten med en kolbe,det plejer at virke men n e j han blivet bare siddende og skælder mig ud hvad skal jeg dog gøre

et godt råd ønskes,han har legetøj som han er begyndt at lege med,ville jo godt ha ham mere tam inden han kommer i bur med mine fire andre skattebasser

mange fuglehilsner Ena

2lile Bølle Empty Sv: lile Bølle Fre 01 Apr 2011, 00:02

Dina02

Dina02

Hej Ena.

Det er jeg da ked af at høre :/ Det lød da ellers til at han var ved at blive mere tam.
Har han været ude at flyve endnu, eller vil du vente til han er kommet over hans underlige humør? Smile

Jeg håber de andre har nogle svar til dig Smile

3lile Bølle Empty Sv: lile Bølle Fre 01 Apr 2011, 02:12

Junie

Junie
Admin

Hej Ena.

Jeg havde slet ikke set dit indlæg.

Bølle har præcis den alder hvor de bliver mere selvstændige. Det du oplever nu er meget normalt. Jeg synes bare du skal fortsætte som du har gjort indtil nu. Han skal nok blive fortrolig med dig.

Hvad med de andre? Er de tamme? Ellers kan det også hjælpe at han ser dig sammen med dem. Tamhed og tryghed plejer at smitte Smile

Held og lykke med det.

Hilsen Junie Smile

http://www.unduforum.com

4lile Bølle Empty lille Bølle Fre 01 Apr 2011, 22:23

Ena

Ena

Hej

Ja,desværre er han sur og skræpper og skælder mig ud og vil bide,når jeg sætter fingeten ind,de to sidste dage har jeg ikke sat fingeren ind til ham,blot siddet og snakket med ham,han kommer hen og sidder tæt ved tremmerne når jeg snakker med ham men skælder ud og puster sig op,men jeg er tålmoding og vil bare fortsætte med det og om en måneds tid sætter jeg ham i bur med de andre,så må jeg se hvad der sker.
Mange fuglehilsner til jer fra Ena

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum