unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Undulater igen igen

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Undulater igen igen Empty Undulater igen igen Tors 30 Jun 2011, 17:51

Mette

Mette

Hej, jeg hedder Mette, er 43 år, gift med Kim, ingen børn, men har p.t 24 dyr incl. mine 4 nye undulater flower .. Jeg har 8 kaniner, 2 marsvin, 3 katte, 6 hunde, 1 nymfeparakit og ja nu 4 stk undulater..
Jeg har haft undulater før, og har altid syntes det var så hyggeligt.. Så har jeg holdt pause med de kære små, og for et års tid siden anskaffede jeg mig så en nymfeparakit sunny
For ca. 3-4 uger siden, fangede jeg en blå undulat ved stranden da jeg luftede mine hunde.. Den fløj dårligt, aå den var nem at få fat på.. Da jeg kom hjem med den, så jeg til min forbavselse, at det lille kræ havde den ene vinge tapet sammen med alm. klisterbånd, så det var jo grunden til at den ikke kunne flyve så godt.. Jeg blev SÅ arrig over at nogen kunne finde på dette, at jeg har valgt ikke at hænge opslag op nogen steder, og efterlyser nogen den, ja så reagere jeg simpelthen ikke.. Han bliver hos mig.. Jeg har derefter anskaffet ham en kone - det er de to på billedet jocolor - og såhar jeg lige fået endnu to tamme undulater, som nogen skulle af med.. De boede først i et stort stuevoliere i vores gang, men de er nu flyttet ud i vores skur, og så køre jeg volieren frem og tilbage på terassen og i skuret som vejret tillader det.. Meningen er at vi i løbet af året vil bygge et "rigtig" udendørs voliere cheers sunny Very Happy
Det var så lidt om mig.. Jeg blev opfordret til at kigge her ind af Charlie/Annemette, som jeg kender fra kanin/marsvin forum også..



Sidst rettet af Mette Tors 30 Jun 2011, 20:57, rettet 1 gang

2Undulater igen igen Empty Sv: Undulater igen igen Tors 30 Jun 2011, 20:39

Charlie

Charlie

Hej Mette! flower

Dejligt at se dig herinde søde forumveninde Very Happy cheers sunny

http://skysite.dk/sjoerupsite

3Undulater igen igen Empty Sv: Undulater igen igen Fre 01 Jul 2011, 00:39

Clara

Clara

Hej Mette.

Velkommen her til forummet Very Happy

Hvor har du mange forskellige dyr! Det kunne være sjovt at høre mere om dem også Very Happy

Stakkels lille fugl Sad Hvordan kan nogen finde på at gøre noget så ondt. Ham nå da have været meget bange. Jeg kan godt forstå at du beholder ham. Hvordan har han det nu?

Jeg har selv to drenge en grøn og en blå, du kan se billeder af dem i galleriet!

Hilsen Clara Smile

4Undulater igen igen Empty Sv: Undulater igen igen Fre 01 Jul 2011, 18:23

Junie

Junie
Admin

Hej Mette.

Velkommen Smile

Hvor er det spændende med alle dine dejlige dyr!

Ja, det er utroligt hvad folk kan finde på at gøre. Godt at du fandt ham, så han kunne komme til at bo hos jer Smile

Hilsen Junie

http://www.unduforum.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» hej jeg er ny

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum