unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Jeg søger en voksen alm. hun

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Jeg søger en voksen alm. hun Empty Jeg søger en voksen alm. hun Man 22 Okt 2012, 13:22

TinaTina



Hej

Først en indrømmelse - jeg havde glemt brugernavn og kodeord så har fået nyt, men jeg er "Tina", som var her en del for snart længe siden. Jeg håber alle har det godt inkl fugle cheers

Nu til mit spørgsmål: Er der mon nogen er jer der kan hjælpe mig med at finde en voksen hun fugl, der skal være mage med Mickey på 6 år? De skal ikke yngle og de skal bo sammen med 4 andre undulater i deres eget rum, med et stort bur der altid står åbent.

Meickeys tidligere mage Minnie døde for ikke så længe siden, og jeg tror han savner at være tæt på en anden fugl. De fire andre er to ret fasttømrede par, så det er sjældent han får lov at nusse. I stedet er han blevet meget inetresseret i et billede med to undulater, som han tit sidde overfor og putter lidt med... og det skærer mig altså lidt i hjertet.

Hunnen behøver ikk nødvendigvis være meget tam, det var Minnie heller ikk. Men Mickey er tam og det smittede jo alligevel lidt af på hende Smile

Da Mickey er så gammel som han er, vil jeg helst have en voksen hun og ikke en unge.

Håber på jeres hjælp!

Kram
Tina

2Jeg søger en voksen alm. hun Empty Sv: Jeg søger en voksen alm. hun Tors 25 Okt 2012, 18:36

Clara

Clara

Hej Tina.

Velkommen tilbage Smile

Jeg kan godt huske dine indlæg om dine søde pippere, var det ikke dig, der selv byggede en voliere i stuen?

Hvor er det trist at Minnie døde og at lille Mickey nu er ensom. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men håber at du snart finder en sød pige til ham Smile

Hilsen Clara.

3Jeg søger en voksen alm. hun Empty Sv: Jeg søger en voksen alm. hun Man 29 Okt 2012, 21:10

Junie

Junie
Admin

Hej Tina.

Hvor er det hyggeligt at høre fra dig Smile

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men tænker at du evt. kunne prøve www.undulatsiderne.dk der er jo en køb og salg side.

Jeg tror det er rigtig vigtigt at lille Mickey får sig en ven, især da han stadig plukker sig. Det er meget synd, men du gør jo alt havd du kan for ham. Så han i hvert fald har et indholdsrigt liv Smile

Ang. din gamle profil, så kan du sagtens bede om et nyt password, det skulle gerne sendes til din mail. Ellers må du lige sige til, for så kan jeg ændre det manuelt for dig og du kan så efterfølgende selv ændre det.

Hvordan har "mine" to små drenge det? Jeg håber de stadig er glade og friske Very Happy

Hilsen Junie

http://www.unduforum.com

4Jeg søger en voksen alm. hun Empty Sv: Jeg søger en voksen alm. hun Man 05 Nov 2012, 21:08

Clara

Clara

Hej igen Smile

Hvordan går det med Mickey? Har du fundet en ven til ham?

Hilsen Clara.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum