unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hjælp min undulater er ikke tamme

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hjælp min undulater er ikke tamme Empty Hjælp min undulater er ikke tamme Ons 29 Jan 2014, 20:09

rebe

rebe

hej jeg har to undulater og jeg kan ikke rigtigt få dem tamme, de kan sidde på fingeren men ikke andet. da jeg lige havde fået dem ville  de godt sidde i håret men det vil de ikke mere. jeg er ved at tæmme dem men jeg ved ikke hvordan og om man kan?
 Question 
PS: jeg har haft dem siden slutningen af sommerferien



Sidst rettet af rebe Man 01 Jun 2015, 23:12, rettet 1 gang

Elizabeth

Elizabeth

Hej Rebe.

Det kræver masser af tålmodighed at tæmme undulater. Når dine allerede kan sidde på fingeren, er du godt på vej  Smile 

Prøv at holde et styk hirsekolbe i hånden og lad dem spise af den mens de sidder på fingere. Snak så med stille lys stemme til dem. På den måde vi de efterhånden blive trykkere med din hånd. Du skal gøre det hver eneste dag, og så vil du snart se fremskridt.

Held og lykke med den Smile 

Hilsen Elizabeth.

rebe

rebe

Tak Elizabeth Very Happy ,jeg har prøvet det med hirsen men den vil ikke spise af den, jeg ved ikke om jeg gør det forkert hvis man kan det?

rebe

rebe

hej igen Elizabeth, jeg fik i går mine fugle til at spise hirsekolbe imens de sad på mine fingere, jeg kan mærke at de er mere de begynder at være mere trykke ved mine hænder  Very Happy .

5Hjælp min undulater er ikke tamme Empty Sv: Hjælp min undulater er ikke tamme Lør 15 Feb 2014, 19:29

Elizabeth

Elizabeth

Hej igen.

Hvor lyder det bare godt at der allerede er fremskridt Smile 

Du kan også tilbyde dem andre ting fra hånden. Mine er meget glade for usprøjtet persille f.eks. Eller et lille stykke franskbrød. Det skal bare være noget de gerne vil have.

Fortsat held og lykke med tæmningen Smile 

Har du ikke et billede af dine fugle. Det kunne være sjovt at se hvordan de ser ud.

Hilsen Elizabeth.

6Hjælp min undulater er ikke tamme Empty Sv: Hjælp min undulater er ikke tamme Lør 15 Feb 2014, 22:00

rebe

rebe

Tak jeg havde ikke tængt på at man kunne give dem noget andet .ja jeg har et billede af dem
,det er mit profilbillede. Jeg syntes det er svært at få dem til at spise, det har de gjort det to gange nu.

7Hjælp min undulater er ikke tamme Empty Sv: Hjælp min undulater er ikke tamme Tirs 18 Feb 2014, 22:00

Elizabeth

Elizabeth

Hvor er dine undulater flotte Smile  De ser rigtig søde ud sammen!

Elizabeth Smile 

8Hjælp min undulater er ikke tamme Empty Sv: Hjælp min undulater er ikke tamme Tirs 25 Mar 2014, 20:53

rebe

rebe

tak!!!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum