unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hejsa Alle :)

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hejsa Alle :) Empty Hejsa Alle :) Tors 01 Apr 2010, 16:28

Mathilde H

Mathilde H

så er jeg blevet medlem Smile mest for det gode sammenhold mellem undulat tosser Razz
men selvfølgelig også for de gode råd Very Happy
jeg har to fugle, pippi og pjevs. pjevs ser i på mit profil billede Wink desvære har pippi lit af scaly face i en måned Sad men så gik jeg herind og så på andres indlæg og rettede mig efter dem Smile og så blev hun rask cheers men desvære havde hendes negle nået at vokse så ukontroleret at hun simpelthen har sat fast i tremmerne og revet dem AF! Sad det kom som et kæmpe chok for os allesammen Sad men hun klare sig overraskende nok uden . og idag så/fik jeg en glædelig nyhed små spidser voksede ud af føderne på hende så de er ved at være tilbage cheers men nu er jeg ved at prøve at yngle med dem Smile det går ikke så godt Neutral de er begge meget dminerene overfor hinanden de er venner men ikke forelskede. så jeg håbede lidt at det at reddekassen var oppe ville sætte lidt skub i tingene Very Happy

tak for hjælpen indtil videre og håber selvfølgelig på mere i fremtiden sunny undskyld de mange huller mellem teksten men kan ikke få den til at makke ret

2Hejsa Alle :) Empty Sv: Hejsa Alle :) Tors 01 Apr 2010, 16:38

Kirsten F

Kirsten F

Hej Mathilde

Jeg vil ønske dig og dine pippere hjertelig velkommen herinde Very Happy
Jeg håber du bliver glad for at være her..

Sikke da også en omgang med scaly face og bagefter den grimme oplevelse med neglene.. pale

Det er dejligt at du har fundet svar herinde som kunne hjælpe til at Pippi blev kureret for scaly face og sørme også godt at høre at neglene er på vej ud igen.. Uuuuh bare tanken No

Der lyder spændende med et yngleforsøg sunny
Der er masser af gode råd at finde herinde i trådene, ellers må du spørge hvis der er noget du er i tvivl om Smile

Glæder mig til at høre mere om dig og dine fugle og ikke mindst at se billeder cheers

Knus Kirsten

http://fugleparadiset.dk

3Hejsa Alle :) Empty Sv: Hejsa Alle :) Tors 01 Apr 2010, 17:39

Lisa

Lisa

Hejsa Mathilde Very Happy

Velkommen til dig og dine pippere Smile

Hvor er det skønt at høre, at de er blevet raske og at neglene er ved at vokse ud igen Very Happy

Fortsat hel og lykke med dem!

Piphilsen Lisa Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum