unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hej fra en kommende undulatejer

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hej fra en kommende undulatejer Empty Hej fra en kommende undulatejer Tirs 18 Jan 2011, 12:42

Charlie

Charlie

Hej jeg hedder Annemette, er 44 år, har mand og to børn og er meget glad for dyr.I love you

Jeg har endnu ikke fået undulater, men går og drømmer om det og spekulerer over hvor buret kan stå scratch og hvad det skal være for et bur scratch og hvor jeg skal købe undulaterne scratch osv. bounce

Jeg har allerede 12 dyr så jeg burde nok tænke at det var nok... eller også at jeg er tosset jocolor Embarassed

Jeg har en hund, to katte, to kaniner, 6 marsvin og en hamster. alien cat pig albino rendeer elephant (det er mine dyr ikke (længere) mine børns.. Embarassed )

Men jeg har meget længe også drømt om at have undulater I love you

Min bedste veninde har et stort voliere med 5 skønne undulater i stuen og Ihh hvor er det hyggeligt! Very Happy

Mit første spørgsmål kommer allerede nu: Hvordan med katte og undulater? Kan man det? scratch

http://skysite.dk/sjoerupsite

2Hej fra en kommende undulatejer Empty Sv: Hej fra en kommende undulatejer Tirs 18 Jan 2011, 16:56

Junie

Junie
Admin

Hej Anette.

Velkommen hertil forummet Smile

Hvor er det dejligt at du har så mange dyr! Jeg har selv 12 undulater og en lille fræk hund Very Happy

Når du skal starte op med undulater, er det en god ide at du fra staten køber et bur der ikke er alt for lille. Fuglene skal kunne røre sig. Jeg havde på et tidspunkt 3 fugle sammen i et bur. De ville under ingen omstændigheder ud at flyve, så det endte med at jeg flere gange købte et større og større bur Very Happy Nu har jeg mine i en stuevoliere i et hjørne af min stue Very Happy

Det er også en god ide hvis du køber hos en privat opdrætter. Så har du mulighed for at følge fuglene lige fra de klækker og der er størrer chance for at de kan blive tamme. Men hvis du har en god dyrehandler som har ordentlige forhold, kan du også sagtens købe dine fugle der. 2 af mine er fra en dyrehandler og de er lige så glade, sunde og raske som mine andre Very Happy

Ang. undulater og katte, så vil jeg næsten med sikkerhed kunne sige at katte vil gøre alt for at spise eller fange pipperne. Der findes selvfølgelig katte som ikke jagter fugle,men det er meget sjældent og desværre ikke noget man kan opdrage katten til.
Flere af medlemmerne herinde har dog både undulater og kat. Måske kan de give dig nogle gode råd Smile

Jeg glæder mig til at høre mere Smile

Hilsen Junie Very Happy

http://www.unduforum.com

3Hej fra en kommende undulatejer Empty Sv: Hej fra en kommende undulatejer Tirs 25 Jan 2011, 22:14

Clara

Clara

Hej Annemette.

Jeg vil da også lige ønske dig velkommen Very Happy

Hvor er det spændende at du har så mange dyr! Og nu skal du snar have undulater, har du mon allerede fundet nogle?

Jeg har selv to undulater, to drenge. De er ikke helt tamme, men de elsker hinanden og er meget glade og frække Very Happy

Jeg er spændt på at høre om dine kommende pippere Smile

Hilsen Clara Smile

4Hej fra en kommende undulatejer Empty Sv: Hej fra en kommende undulatejer Ons 26 Jan 2011, 11:46

Charlie

Charlie

Tak for velkomsterne Very Happy

Jeg har ikke fundet nogen undulater endnu. Jeg vil gerne have nogle som kan blive tamme, især for min 11-årige datters skyld. Det er mig som er fugleinteresseret, men vil gerne at hun også kan håndtere dem.

Og så har jeg altid drømt om et par fugle i håret og på skuldrene. Embarassed I love you

http://skysite.dk/sjoerupsite

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum