unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hilsen fra en ny undulatejer :)

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hilsen fra en ny undulatejer  :) Empty Hilsen fra en ny undulatejer :) Man 14 Feb 2011, 19:37

Dina02

Dina02

Hej alle sammen Smile

Nu har min mor og jeg lige købt vores første undulat som vi har døbt Elvis Smile!

Han er en rigtig fin lille en helt blå med grå fjer og gul ved hovedet Smile

Vi har liget fået ham hjem for et par timer siden, og han sidder på bunden af buret (udelukkende fordi han ikke ville give slip på mine fingre efter en halv time)
Han har rykket sig lidt, men er det normalt at de er så stille ? Smile

2Hilsen fra en ny undulatejer  :) Empty Sv: Hilsen fra en ny undulatejer :) Tirs 15 Feb 2011, 01:38

Lisa

Lisa

Hejsa Tina Smile

Velkommen til dig og lille Elvis Smile

Han lyder rigtig sød og smuk!

Piphilsen Lisa Smile

3Hilsen fra en ny undulatejer  :) Empty Sv: Hilsen fra en ny undulatejer :) Tirs 15 Feb 2011, 10:07

Charlie

Charlie

Det lyder rigtig sødt at han ikke ville give slip på dine fingre. Very Happy
Mine unger rykkede sig heller ikke meget de første timer så han lyder ligeså normal som mine. (har ikke meget større erfaringsgrundlag end du endnu Wink )

http://skysite.dk/sjoerupsite

4Hilsen fra en ny undulatejer  :) Empty :) Tirs 15 Feb 2011, 12:05

Dina02

Dina02

Hejsa Smile

tusind tak begge to Smile

Han er ret så nuttet, men er endnu meget stille Smile

5Hilsen fra en ny undulatejer  :) Empty Normalt. Man 21 Mar 2011, 00:06

BandittenOscar



Hejsa, og tillykke med den lille ny.... Very Happy

Da jeg fik min undulat var den også meget meget stille de første par dage, den sagde intet, så jeg troede faktisk ikke den kunne. Men det kom langsomt, det tager tid, fordi den først skal falde til. Det er jo en stor omvæltning, at blive flyttet til et nyt og ukendt sted.
Den skal nok kvikke op.... Very Happy

Hilsen fra
Oscars mor.

6Hilsen fra en ny undulatejer  :) Empty Sv: Hilsen fra en ny undulatejer :) Man 21 Mar 2011, 01:37

Dina02

Dina02

hej Smile

Tak for rådet Smile Desværre blev vi nød til at give ham videre da det viste sig at min mor ikke kunne tåle ham.
Heldigvis er han nu hos Ena som også er her på siden og har fået et nyt fint navn, nemlig Bølle Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum