unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Undulat vil ikke ud igen

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Undulat vil ikke ud igen Empty Undulat vil ikke ud igen Man 09 Jun 2014, 12:26

Acentia



Hej,, :-)

Her forleden fløj min undulat hen på mig, jeg åbnede dagen efter igen, hvor det samme skete....

På 3. og 4. dagen ville han derimod slet ikke ud, på 3. dagen troede jeg måske at det var fordi at han var træt, men på 4. dagen virkede han helt frisk...

Nogle der har prøvet noget lignende? Hvad skal man gøre i denne situation?

- Tak for hjælpen på forhold. :-)

2Undulat vil ikke ud igen Empty Sv: Undulat vil ikke ud igen Tors 12 Jun 2014, 01:57

Junie

Junie
Admin

Hej Acentia.

Er det en unge du har?

Mange undulater kan godt være lidt utrygge ved at flyve ud af buret, især hvis de har været lidt forvirrede på deres første flyvetur.

Hvis du bare lader buret stå åbent, vil din fugl helt sikkert blive nysgerrig og efterhånden turde at flyve ud igen.

Hvor mange undulater har du? Hvis man har mere end en, vil de som regel hellere ud at flyve fordi det er sjovere at flyve sammen Smile 

Hilsen Junie.

http://www.unduforum.com

3Undulat vil ikke ud igen Empty Sv: Undulat vil ikke ud igen Tors 12 Jun 2014, 08:53

Acentia



Det er en unge ja, men har desværre kun en af slagsen...
Den har stadig ikke ville ud, men jeg vil prøve vente lidt mere, og tak! :-)

- Acentia

4Undulat vil ikke ud igen Empty Sv: Undulat vil ikke ud igen Tirs 01 Jul 2014, 01:26

Lisa

Lisa

Hejsa Acentia Smile 

Velkommen her til forummet.

Hvordan går det med din undulat? Har den været ude igen?

Jeg håber at den er blevet lidt mere tryg Smile 

Piphilsen Lisa Smile 

5Undulat vil ikke ud igen Empty Sv: Undulat vil ikke ud igen Lør 05 Jul 2014, 06:23

Acentia



Hej Lisa :-)

Min undulat har det fint, den kommer selv ud af buret og flyver hen på min familie og jeg, dog napper den stadig ret hårdt.... :-(

- Acentia ;-)

6Undulat vil ikke ud igen Empty Sv: Undulat vil ikke ud igen Lør 05 Jul 2014, 06:25

Acentia



Tilføjelse til svar over (^): Og beklager det sene svar, har været på ferie..... :-)

7Undulat vil ikke ud igen Empty Sv: Undulat vil ikke ud igen Man 29 Sep 2014, 01:51

Lisa

Lisa

Hej Acentia.

Hvordan går det med din lille fugl? Er den blevet helt tryg med at være ude? Og hvordan går det med tæmningen?

Jeg har selv fået en ny lille pige, hun vil heller ikke ud, selvom mine andre flyver rundt Very Happy  Men det kommer nok med tiden Smile Desuden bider hun også MEGET hårdt Shocked

Piphilsen Lisa Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum