unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Så har vi fået undulater :)

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Så har vi fået undulater :) Empty Så har vi fået undulater :) Tors 04 Aug 2011, 00:28

MariaSusanne

MariaSusanne

Hej med jer

jeg hedder Maria og bor i Børkop med min mand, vores datter på 7 og vores søn på 3½ år.

Som overskriften siger har vi fået undulater! To nye familiemedlemmer er flyttet ind til stor glæde for os alle. Vi har længe gået og talt om, at vi godt kunne tænke os et kæledyr, men da vores datter har kraftig allergi overfor heste og katte (og vi derfor er blevet frarådet dyr med pels), har vi haft lidt svært ved at finde det helt rette dyr for alle i familien.

Min mand var ikke helt med på idéen om undulater, hvorimod jeg synes det kunne være det helt rette dyr for vores familie. Da vi for sjov sad og så på dyreannoncer fandt vi det sødeste undulatpar I love you , der søgte et
nyt hjem. Og nu står de her i vores hjem og hygger sig og bliver forkælet efter alle kunstens regler. Vi har haft dem i to dage. De er meget tamme og har allerede været uden for buret uden problemer. Og farmand i familien har også måttet overgive sig - han synes de er alletiders.

Vi har bestemt, at de skal hedde Frida og Viggo.

Jeg glæder mig til at følge lidt med herinde - og får sikkert brug for en masse gode råd. Very Happy


Mange hilsner
Maria

2Så har vi fået undulater :) Empty Sv: Så har vi fået undulater :) Tors 04 Aug 2011, 01:03

Lisa

Lisa

Hejsa Maria Smile

Velkommen hertil forummet!

Tillykke med jeres nye pippere. Hvor er det heldig at I fandt et par som oven i købet allerede er tamme.

Ja, fugle er jo et godt husdyr når der er allergi. Jeg er sikker på at I med tiden bare bliver endnu gladere for de to små Smile

Spørg endelig hvis du er i tvivl om noget. Der er mange forskellige slags fugleholdere her på forummet, så der vil næsten altid være nogen der kan give et godt svar!

Piphilsen Lisa Smile

3Så har vi fået undulater :) Empty Sv: Så har vi fået undulater :) Tors 04 Aug 2011, 07:47

Charlie

Charlie

Velkommen herinde og tillykke med de to undulater Very Happy

Jeg glæder mig til at høre mere om dem.

http://skysite.dk/sjoerupsite

4Så har vi fået undulater :) Empty Sv: Så har vi fået undulater :) Fre 05 Aug 2011, 21:08

Clara

Clara

Hej Maria.

Velkommen hertil forummet Smile

Og tillykke med dine to nye undulater.

Jeg har også to drenge, en grøn og en blå, de er brødre og 5 år Very Happy

Hilsen Clara

5Så har vi fået undulater :) Empty Tak for velkomsten Lør 06 Aug 2011, 02:33

MariaSusanne

MariaSusanne

Hej igen Smile

Tak for god modtagelse på siden Very Happy

Jeg kan lige tilføje, at min mand nu er helt solgt i forhold til at være undulatejer. I dag talte han allerede om at få en mere eller ligefrem med tiden få en volliere!!!

Vi har indkøbt en redekasse til undulaterne, men jeg ved da ikke om det er lige tidligt nok at starte op på det - de har jo kun boet her kort tid og der er sket så meget nyt for dem. Hvad siger I?

Mange hilsner
MariaSusanne

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum