unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Undulat-snak :D

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Undulat-snak :D Empty Undulat-snak :D Tors 20 Mar 2008, 21:18

Linnea


Gæst

Hvor er det bare godt at du har oprettet et forum hvor vi kan hygge-snakke om de små pus.

Jeg hedder Linnea og er 13 år, og så skal det lige siges at jeg ELSKER undulater.
Jeg elsker undulater af hele mit hjerte, og har haft de søde små fugle siden jeg blev født. Smile

De to, jeg har nu hedder Pelle og Fie. Pelle er normaltegned himmelblå og Fie er en gulmasket grøn regnbue undulat. Pelle har ikke haft det så godt på det sidste, sikkert pga. Fie ikke gider at nusse med ham (Det skal lige siges at Pelle er blevet "rask" nu og har det meget bedre). Fie har en defekt med vingerne, og kan derfor ikke flyve. Sad Men heldigvis elsker hun, når jeg tager hende ud, og hun kan pile rundt på gulvet. Så er det også lidt sjovt for Pelle, for han flyver altid ned på gulvet, og løber efter hende I love you

Men lige pludselig er Pelle begyndt at søge kontakt til mig, da han sikkert har fundet ud af at ikke finder nogen selskab i Fie, og han er blevel meget tam her på sidste. Han kan sidde på min hånd med og uden sin elskede salet, og jeg kan fra min hånd flytter ham over på nogle af mine venner's hånd, og min mor og far's hånd! Razz
Jeg har i mange år siden jeg fik ham ( han er 6 år nu) trænet lidt med ham og har før haft lidt oppe på min finger, men det har aldrig rigtig været noget specielt...

Jeg gad godt en dag at kunne avle undulater ligesom Junie, til den tid har jeg forhåbenligt fået lidt mere erfarin Wink Min mor havde også undulater når hun var lille, og to af hendes fik unger. Det lyder bare så fantastisk men også lidt hårdt.

Nå, nu må jeg hvist hellere stoppe så det ikk bliver Sleep

Mange knus fra mig, og en masse pip fra mine undulatus sunny

2Undulat-snak :D Empty Sv: Undulat-snak :D Fre 21 Mar 2008, 18:08

Junie

Junie
Admin

Hej Linnea.

Velkommen her til forummet!

Jeg synes at dine fugle lyder rigtig søde Smile

Jeg tænkte på,hvad er der galt med Fies vinger? Mangler hun svingfjer?

Nå,men jeg glæder mig til at høre meget mere om dem.

Velkomsthilsen fra Junie.

http://www.unduforum.com

3Undulat-snak :D Empty Sv: Undulat-snak :D Lør 22 Mar 2008, 01:45

Clara

Clara

Hej Linnea.

Jeg vil da også lige sige hej til dig Laughing

Jeg har selv to hanner,en blå og en grøn. De er begge to år gamle!

Hilsen Clara Very Happy

4Undulat-snak :D Empty Sv: Undulat-snak :D Søn 23 Mar 2008, 01:55

Elizabeth

Elizabeth

Hej Linnea.

Også velkommen fra mig Laughing

Jeg har 5 undulater og vil også gerne prøve at yngle med mine.

Hilsen Elizabeth.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum