unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hej jeg er ny, dog uden undulat

+6
Lotte
Elizabeth
Linnea
Kirsten F
Clara
M-Cocco
10 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Hej jeg er ny, dog uden undulat Lør 28 Mar 2009, 20:05

M-Cocco

M-Cocco

Hejsa!

Jeg har lige tilmeldt mig "unduforum" siden min ven anbefalede det. Efter hans mening skulle der være rare og hjælpsomme mennesker. :-)

Jeg har ikke en undulat, men en sortkappet Caique, ved navn Cocco.

Jeg håber også snart at få nogle billeder ind. Wink

Mvh. Cocco & Mark Very Happy

2Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Lør 28 Mar 2009, 22:19

Clara

Clara

Hej Mark

Velkommen hertil forummet Very Happy

Jeg er sikker på at du bliver glad for at være medlem. Næsten ligemeget hvilket spørgsmål man har, er der altid nogle søde mennesker parate til at svare og råde én.

Hvor er din Cocco dog smuk. Jeg glæder mig til at høre meget mere om de og forhåbentlig se en masse billeder Smile

Jeg har selv to han undulater, en grøn og en blå Very Happy

Hilsen Clara Smile

3Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Lør 28 Mar 2009, 23:19

Kirsten F

Kirsten F

Hej Mark

Også hjertelig velkommen fra mig Smile

Her er der heldigvis plads til os alle - man behøver ikke nødvendigvis at have undulater Wink

Jeg selv har førhen haft undulater, men i dag har jeg kun min lille spurvepapegøje som hedder Dexter.

Jeg kender ikke så meget til sortkappet Caique - eller faktisk ingenting.. Ved ikke engang hvordan det udtales Laughing

Men bestemt - det er en meget smuk fugl din Cocco, og jeg glæder mig til at høre meget mere om den og ikke mindst at se flere billeder.

Er det en han eller hun du har og er den tam?

Håber du bliver glad for at være her Very Happy

Mange venlige hilsner
Kirsten

http://fugleparadiset.dk

4Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Lør 28 Mar 2009, 23:42

M-Cocco

M-Cocco

Hej med jer og mange tak! Very Happy

Det nogle meget flotte fugle I har!

Og din spurvepapegøje er virkelig sød Kirsten! Smile

De tidligere ejere skulle mene det er en han, efter dens opførsel, den er fuldstændig tam. Den elsker at være fri rundt i huset og følge os i alle ting!

Men tak for velkomsten!

Hilsen Mark.

PS. Jeg skal nok få taget nogle flere billeder. Very Happy

5Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Søn 29 Mar 2009, 09:48

Linnea

Linnea

Hej Mark Very Happy

Også et stort velkommen fra mig.

Jeg er helt sikker på du bliver glad for at være medlem.

Her er rigtig hyggeligt at være og lige meget hvilke spørgsmål man har, er der næsten altid nogle søde der fra forummet der kan hjælpe én.

Jeg har selv to undulater, en grøn og en hvid (Kurt & Barbie). Men det ændrer sig snart, da jeg har fået købt et større bur med plads til 6 små fugle. Smile

Hmm.. Ja, jeg ved faktisk heller ikke noget om sortkappet Caique. Har aldrig hørt om den art før.

Men din Cocco er i hvert fald meget smuk og kær! I love you
Han lyder bare sød.

Vi glæder os til at hører mere om dig og Cocco, og selvfølgelig se flere billeder af den lille charmetrold. Wink

Hilsner, Linnea.



Sidst rettet af Linnea Ons 01 Apr 2009, 20:34, rettet 1 gang

6Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Ons 01 Apr 2009, 13:08

Elizabeth

Elizabeth

Hej Mark.

Velkommen til dig og cocco Very Happy

Hvorer det dog en smuk og speciel fugl du har!

Hilsen Elizabeth Smile

7Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Ons 01 Apr 2009, 19:55

M-Cocco

M-Cocco

Haha, mange tak alle sammen! Very Happy

Det nogle sjove navne I alle har til jeres fugle Razz

Glæder mig også til at se mere til dem! Smile

Men mange tak igen!

Hilsen Mark. Smile

8Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Tors 02 Apr 2009, 22:24

Lotte

Lotte

Velkommen Very Happy

9Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Fre 03 Apr 2009, 23:34

Undumor

Undumor

Hej Mark

Du skal da have et velkommen! også fra mig. Very Happy
Håber vi får høre mere til dig og din fugl (selv om det ikke er en undulat). Very Happy

Hilsen Anne.

http://www.undulatliv.dk

10Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Lør 04 Apr 2009, 15:00

Tina

Tina

HEj

Velkommen til!

Hvor hyggeligt at der er en mere med en anden slags papegøje - det glæder jeg mig til at høre meget mere om Very Happy

Knus
Tina - som før var logget på som Julie, fordi jeg blev så forvirret da jeg skulle oprette mig og så gik det lidt stærkt (jeg plejer at kalde mig Julie alle mulige andre steder) Ja, jeg er nogen gange en klovn ... clown

11Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Coco Fre 10 Apr 2009, 12:05

TrineK



Din Coco ser sød ud - og jeg har faktisk aldrig set en caique før Smile Hvordan er størrelsen i forhold til en undulat?

Mange hilsner
Trine og pipperne

12Hej jeg er ny, dog uden undulat Empty Sv: Hej jeg er ny, dog uden undulat Lør 11 Apr 2009, 18:43

Johnni Gade

Johnni Gade

Velkommen til dig og din utrolig spændende fugl! cheers

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum