unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ny undulat-mor

+3
Junie
Mathilde H
avd
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Ny undulat-mor Empty Ny undulat-mor Man 18 Apr 2011, 23:12

avd

avd

Hej folkens !

Jeg hedder Anne, jeg er 32 og mor til to unger på 3 og 14 år.

Jeg havde undulater de første 13 år af mit liv og jeg elskede de kræ Very Happy Jeg besluttede for nogen tid siden at jeg ville tilføje undulater til vores familie.

Idag hentede jeg min/vores første - en opaline himmelblå (tror jeg nok... avatarbilledet er tager af avleren- hvad siger I ???) hos en avler i Horsens og jeg har selvfølgelig alverden bekymringer om det bette myr nogensinde falder til -hvor må det være skræmmende at blive fjernet fra flokken og ende i et bur helt alene.

Vi har 2 mindre hunde som flejnede helt af over de nye lyde fra husets nye beboer og stakkels lille Ole ( som min datter på 3 har navngivet ham) har siddet tynd, hyperventilerende og stirret på os i timevis.... de her første dage må bare gerne gå hurtigt - har så ondt af ham Sad Jeg håber han får lidt søvn i nat.

Jeg er en af de "sære" slags tosser der holder og avler krybdyr -nærmere betegnet leopardgekkoer så genetik er ikke nyt for mig og jeg kan næsten garanterer at lille Ole skal have en mage på et tidspunkt:D

Jeg har læst lidt hist og pist herinde og glæder mig meget til at lære jer at kende.

/Anne

http://www.malibugecko.com

2Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Man 18 Apr 2011, 23:19

Mathilde H

Mathilde H

velkommen Anne Very Happy
jeg håber da også hundene vender sig til ham Neutral jeg har selv to hunde men de kiggede bare lidt på de små, og så var de ikke så spændende mere Smile jeg håber snart han falder til cheers

Hilsen Mathilde

3Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Ons 20 Apr 2011, 01:56

Junie

Junie
Admin

Hej Anne.

Velkommen her til forummet Smile

Hvor er det hyggeligt at du har fået dig en lille undulat. Tillykke med ham Very Happy

Ja, de er jo meget skræmte den første tid og jeg kan lige forestille mig hvor bange den lille er for hundene.

Jeg har selv hund, og jeg synes faktisk nye fugle i flokken ret hurtigt vænner sig til ham og han gøen. Men det tager selvfølgelig lidt tid for Ole, da alt jo er nyt for ham.

Hvor er det spændende at du har leopardgekkoer, så kender du jo en masse til genetik Smile

Jeg håber at lille Ole er blevet lidt mere afslappet idag.

Hilsen Junie

http://www.unduforum.com

4Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Ons 20 Apr 2011, 09:14

avd

avd

Tak :-)

ja det går fremad ... der kommer et lille pip engang imellem.... vores hanhund er storslem og han reagere så snart der kommer en lyd, men selvfølgelig bliver de også vant til det, ingen tvivl om det.

Ole spiser lystigt men vi mennesker er ikke ret velkomne endnu...al begyndelse er svær.

http://www.malibugecko.com

5Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Ons 20 Apr 2011, 20:27

Clara

Clara

Hej Anne.

Velkommen til dig og lille Ole.

Hvor er han bare sød og hvor er det et fint navn til ham Smile

Jeg har selv to søde undudrenge, en grøn og en blå. Du kan se billeder af dem i mit galleri Smile

Det kunne også være sjovt at høre mere om dine gekkoer. Der er et forum her på Unduforum,der hedder "andre dyr" Måske vil du fortælle om dem???

Hilsen Clara Smile

6Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Fre 22 Apr 2011, 00:20

Charlie

Charlie

Velkommen. flower Dejligt med flere brugere Very Happy

http://skysite.dk/sjoerupsite

7Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Fre 22 Apr 2011, 00:23

Lisa

Lisa

Hejsa Anne Smile

Jeg vil også sige velkommen til dig og søde lille Ole Smile

Piphilsen Lisa Smile

8Ny undulat-mor Empty Sv: Ny undulat-mor Tirs 26 Apr 2011, 21:55

Elizabeth

Elizabeth

Hej Anne.

Velkommen hertil forummet.

Jeg er sikker på at du bliver for at være medlem. Her er altid nogen der kan svare på ens spørgsmål. Hvert medlem har også sit eget galleri, så du kan gå derind og se alle de flotte billeder af vores forskellige fugle Smile

Hilsen Elizabeth Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum