unduforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
unduforum

Forum om undulater


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Min Undulat, er UNDERLIG? Summe lyd fra parrings kassen.

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Jennypigen



Jeg har købt 2 dejlige undulater en han & en hun.
De, er meget Forelskede, og har deres egen kasse osv.
Jeg har lagt savsmuld og hø m.v. ind i kassen, som hun smed ud, og jeg lagde så noget nyt ind. (har jeg læst at man skal gøre) ehm. nu er det så det. at jeg tror hun har lagt et æg derinde. Må jeg kigge i kassen? eller afviser hun så ægget/æggen?


& det mærkeligeste er at hun ligger der inde konstant og spiser der inde, (hanen kommer med mad) men der kommer sådan en underlig SUMMENE lyd derinde fra?
det er første gang de skal yngle. og de er ca 10 Måneder gamle.

spørgsmål 1. Må jeg kigge derind?
spørgsmål 2. Skal jeg ligge nyt hø/savsmuld ind?
spørgsmål 3. Hvad er det for en summene lyd?



ps. hvordan svare man andre forum's herinde?

Håber i kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål. What a Face confused

Kh. Jenny, 13 år.



Sidst rettet af Jennypigen Fre 19 Mar 2010, 12:05, rettet 1 gang

Junie

Junie
Admin

Hej Jenny.

Velkommen hertil forummet Smile

Hvor er det spændende at du yngler med dine fugle Smile Og det hele lyder da til at gå rigtig fint!

Du må sagtens kigge i redekassen. Faktisk er det en god ide at gøre hver dag. På den måde kan du tjekke at alt går som det skal.

Du behøver ikke at lægge flere spåner ind. Hvis redekassen på et senere tidspunkt (når ungerne er klækket)er meget snavset, kan du udskifte spånerne.

De summende lyde er når hunnen tigger mad hos hannen. Jeg hører også tit disse lyde hos mine par Very Happy Det er sådan set bare fordi de ligger og hygger sig I love you

Angående dit indlæg, så ville det være bedre hvis du havde skrevet det under "ynglende undulater" så er der flere der ser det og du vil få flere svar!

Hilsen Junie Smile

http://www.unduforum.com

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum